نزارین بره :(((((((((((((((

حسن زماني درباره جدايي جواد نکونام از استقلال عنوان کرد:

 جدايي اين بازيکن با هماهنگي انجام مي‌شود

و امير قلعه‌نويي با جدايي اين بازيکن موافقت کرده اما قرار شده يکسري صحبت‌ها با نکونام انجام شود که حداقل تا دربي از استقلال جدا نشود. نکونام در اين زمينه قول‌هايي داده بود ولي نمي‌دانم تا چه اندازه اين موضوع مححق مي‌شود.

زماني در مورد اينکه گفته مي‌شود نکونام به دليل برخي از اطرافيان قلعه‌نويي قصد جدايي از استقلال را دارد، عنوان کرد: نکونام در سطح بالايي قرار دارد و کاپيتان تيم ملي است. شخصيت او چنين نيست که بخواهد کار غير اخلاقي انجام دهد.

عضو هيئت مديره استقلال با بيان اينکه "از قبل توافق شده بود که نکونام از استقلال جدا شود"، ادامه داد: روز گذشته در جلسه هيئت مديره فتح‌الله‌زاده گزارش خود را ارائه داد و قرار شده منصور پورحيدري مسئله جدايي نکونام را پيگيري کند و آن را به هيئت مديره ارائه دهد.

وي در پايان در خصوص اينکه نقش فتح‌الله‌زاده چقدر در جدايي بازيکنان موثر است، گفت: اجازه دهيد گزارش پورحيدري به دست ما برسد و در حال حاضر نمي‌توانيم در اين زمينه نظر دهيم.

(شرمنده ها ولی میخوام بدونم شما تو اون باشگاه دارین چیکار میکنین که همه بازیکنا یکی یکی دارن میرن

نکنه میخواین استقلال و هواداراش رو ریشه کن کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در ضمن دربی پیش کشتون من حاضرم  تیمم ده تا از پرسپولیس بخوره ولی بازیکنی

مثل نکونام از این تیم نره)



نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت18:04---17 دی 1392

چــــــــــــــرا ؟؟؟




پاسخ:نیدونم

کیمیا زن پژمان رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



کیمیا
ساعت17:57---17 دی 1392
واااااااااای آره !!!




پاسخ:میگن تازه از بیمارستان مرخص شده


کیمیا
ساعت17:49---17 دی 1392
چرت و پرت زیاد میگن !!!



حتما با یکی دیگه اشتب گرفته !



منم همین طووور !!!



الان دارم آتیش میگیرم !
پاسخ:کیمیا اهنگ بغض پاشایی رو شنفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کیمیا
ساعت17:27---17 دی 1392

امروز یکی از دوستام گفت که مصدومه !!!



هانیه باهات شرط می بندم فردا حنیف هم



خداحافظی میکنه !!!



بعد اونوقت قطعا 666666 گل می خوریم !
پاسخ:اخه همین الان تو تمرین مصدوم شداندو

 حنیف نمیره

اینقدرم۶۶نکن من حساسیت دارم به این عدد



کیمیا
ساعت17:22---17 دی 1392
شنیده بودم !!!



666666 تا می خوریم !!!
پاسخ:کی شنیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کیمیا
ساعت17:14---17 دی 1392

حالا چرا خجالت ؟؟؟




پاسخ:همینجوری

راستی یه خبر

.

.

تیموریان مصدوم شد حال چنتا بخوریم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



کیمیا
ساعت17:06---17 دی 1392

من سوم راهنماییم !!!



تو چندمی ؟؟
پاسخ:دوم دبیرستان

 



کیمیا
ساعت17:02---17 دی 1392
دقیقا !!!



6 تا درسه !!!



هانیه تو چندمی ؟؟؟
پاسخ:توی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کیمیا
ساعت17:00---17 دی 1392
اجتماعی مزخررررررررررف !!!




پاسخ:منم همین طوررررررررررررررررررر روشم باز نکردم


کیمیا
ساعت16:43---17 دی 1392
آره دیگه !!!
پاسخ:ول کن اینا رو امتحان چی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کیمیا
ساعت16:30---17 دی 1392
این از اون اول عشق من بود !!!



وااای اگه محرومش کنن جی ؟؟



بعد از بازی ذوب آهن قلعه نویی گفت که



من فیلمو می بینم اگه واقعیت داشته



باشه تا زمانی که من هستم آرش رو تو



استقلال نمی بینید !



بعدشم که از تمرین محرومش کرد !
پاسخ:ارهههههههههههههه قلعه نویی اولش اونجوری گفت ولی من بعدا ازش یه مصاحبه خوندم گفته بود نباید ارش رو از ریشه تخریب کردو از اینجور حرفا خلاصه بگم که با سه چهار میلیون پول قضیه رو تمومش میکنن میره ارشم یکی دو ساعت زودتر میره کمپ تمرین میکنه


کیمیا
ساعت16:23---17 دی 1392

زده به کلمن که زده !



اصن خوب کاری کرده که زده !



خب چرا تعویضش کرد اونم با کی ؟؟؟؟؟



با بیگ زاده
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 خیلی باحاله این ارش

 اصلا من از اون وقتی که به بازیکن تراکتور کله زد خوشم اومد ازش



کیمیا
ساعت16:16---17 دی 1392

والا هر کی یه چیز میگه !!!

نه ندیدم ! داشتم درس می خوندم !

این قضیه آرش هم عصاب خورد کنه !


پاسخ:دقیقا ولی فک نکنم محرومش کنن


کیمیا
ساعت15:48---17 دی 1392

بابا خبرا رو بخون !



فتح الله زاده گفته من رضایتنامه رو امضا



نکردم و گفتم بمون !



نکونام قبول نکرده !
پاسخ:پس این زمانی چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه جواد امروز سر تمرین نرفته

دیشب نود رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نکو گفتش اینا به من راحت گفتن میتونی بری

منم تصمیم گرفتم برم چون اگه مفید بودم اینقد راحت نمیگفتن برو



کیمیا
ساعت15:00---17 دی 1392

واقعا دارن چی کار میکنن ؟؟



فرهاد رفت !



پژمان رفت !



آرش هم که از تمرینا محرومه !



نکونام هم که داره میــــــــره !



آخه این استقلاله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



2 هفته بعد حنیف و رحمتی هم میرن !!!



من به جای 10 تا حاضرم 666 تا گل بخوریم



اما نکونام نـــــره !!!




پاسخ:نمیدونم دارن چیکار میکنن ولی جواد گفته اگه فقط در یک کلمه به من میگفتن نرو سه سال راایگان واسشون بازی میکردم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392 | 13:56 | نویسنده : هانیه |